Post by niapresettachi on Feb 7, 2022 13:51:44 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Space Pinball: Classic game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Space Pinball: Classic game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oändlig resurshack ▞▞▞
▞▞▞ Space Pinball: Classic game 2022 version ▞▞▞
Space Pinball: Classic game آرکیڈ nao
Brain Out: Défi de casse-têtes Réflexion jdhq
Jag har spelat det här spelet sedan jag var 10 år gammal. Alla olika rymduppdrag och bollbarriärer gör det här spelet ganska fantastiskt.
Om du letar efter en hemsk version av Windows One, så är det här. Det har potential, men har tappat några av funktionerna i det klassiska spelet. Installerad och avinstallerad inom 5 minuter.
varannan match vill jag inte titta på add. Jag brukade spela på pc när jag var liten men jag orkar inte titta på add
Detta är en exakt kopia av den berömda rymdkadetten från Windows XP. Jag har märkt 2 saker, hyperrymdljudet saknas och skillshot-ljudet saknas också. I övrigt tack för comebacken!
Inget som originalet. Om du vill spela en korrekt version kan du ladda ner den gratis på pc.
Visuellt utmärkt, ljudeffekterna är fantastiska och det är väldigt nostalgiskt. Fast det är buggigt. Bollen missar och försvinner ibland. Om det inte återställer bollen automatiskt måste du stänga appen. Fysiken är i allmänhet avstängd. Magneten vid startrampen är alldeles för stark och rampens ingång blockerar bollen för mycket. Hyperrännans utlopp träffar den gula droppzonen även när den redan är nere. Uppdragsknapparna registrerar ibland inte träffar. Målstötfångaren uppe till höger är mycket glitchy.
Den nya uppdateringen är riktigt irriterande, och annonsen längst ner är precis där du trycker för att använda simfötterna
ganska bra precis som den gamla men varför i helvete kan jag inte stänga av musiken, det finns bara ett alternativ att stänga av allt ljud, jag csmt evwm njuter av att lyssna på de nostalgiska ljuden kn peace...
Det ser verkligen ut och låter som Space Cadet som kom med XP, men det fungerar inte helt som det. Vissa av pjäsens egenskaper är subtilt men viktigt annorlunda. Till exempel, i det ursprungliga spelet, när bollen matas ut från hyperrymdrännan, är det ganska troligt att den studsar av den vänstra flippern och går uppför den vänstra rampen, men i det här spelet träffar bollen undantagslöst rullgardinsbacken nedanför rännan och misslyckas med att göra något användbart. På många sätt är det som en riggad live arkadversion.
Berättar inte hur du använder kontroller och det finns inget sätt att komma åt dem när du väl kommer in i spelet.
Har detta bara ett spel? Och annonserna raderas
Hur är det möjligt att en nyinspelning år senare är en buggig röra jämfört med hur elegant originalspelet var? För att inte tala om att ta bort funktioner, trasig fysik som uppenbarligen inte är som spelet ska spelas, simfötterna vägrar ibland att existera så att bollen passerar genom dem, och minskar det ursprungliga bollantalet från 3 till 2. Att gömma den tredje bollen bakom en reklam... Även uppdrag som har slutförts håller inte framsteg. Installera inte, hitta helt enkelt originalspelet online för din dator.
Fantastiska poäng den har så många olika ställen att slå flipperspelet på. Mitt rekord var fantastiskt tack vare poängen. Mitt rekord är 245 000
Som en annan använd skrev; under de första 15 sekunderna av spelet klämmer bollen rakt igenom den vänstra paddeln/armen, vilket gör mig hjälplös att spela en anständig omgång med en annars rolig flipper 😨. En olycklig omedelbar avinstallation...
Jag brukade spela PC-versionen av det här spelet som barn och älskade det! Och det är precis så bra som jag minns! Det är ett så enkelt och klassiskt spel.
Var är musikmannen!?!
Vissa mål misslyckas ofta med att ge poäng och själva bollen kommer ibland inte att kollidera med simfötterna.
3 stjärnor eftersom jag älskar spelet -2 eftersom det inte fungerar med spel för prestationer och höga poäng
Fullständigt påträngande och väldigt irriterande annonser
Det enda problemet är simfötterna. Om du spelade det gamla spelet vet du precis vad jag menar. Sättet som bollen studsar från simfötterna är avstängd. Gör det nästan omöjligt att njuta av vissa aspekter av spelet.
Fysiken känns väldigt buggig!
Till många annonser. Inte bekväm kontroll. Irriterande gränssnitt och punkter som syns vid bordet.
Det är nästan identiskt med det gamla rymdkadettflipperspelet. Ganska bra replika.
Spelet är så svagt
Precis som den gamla från Windows XP. Musik och ljudeffekter är på plats. Annonserna är inte obehagliga och det är bara efter att matchen är över eller om du vill få en extra boll. 5 av 5.
Det här spelet är ett slöseri.. det hade stor potential men på något sätt hittade de ett sätt att ta det roliga ur det. Bollen går genom simfötter! Vad? Kan du fixa spelet så kan du spela det extra du vinner och spela om bollar tack
i det ursprungliga pc-spelet finns det en typ av chock som gör att brädan kan flytta lite och spara bollar i denna ap shock finns inte
Jag har kul med det här flipperspelet som behöver gå till bowlinghallen för att spela flipperspel när du kan göra det på din telefon gratis och du inte behöver lägga några kvart i det
Jag älskar det här spelet sedan jag var tonåring och det verkar inte mycket annorlunda på telefonen, bara lite svårare att se annonser suger! Spelet är fortfarande fantastiskt.
Det ser ut som det gamla goda spelet men det är bristfälligt på många ställen. Stötfångarna har en förinställd bana för att skjuta rakt upp eller en bit till vänster/höger, i princip är det omöjligt att träffa några av de speciella hålen. Bollen tenderar att glida igenom nästan vilken vägg som helst och den kan träffas när den faller direkt till mitten av hålet. Det finns ingen lutning, det finns en irriterande musik, bara 2 liv och du blir inte extra med en hög poäng.
Gillar spelet men hatar annonserna. Om du vill ha en extra boll måste du titta på en video. Jag håller inte med om det.
Skalet för det finns där men spelmekaniken har förändrats avsevärt och det verkar finnas ett problem där bollen bara glider genom stötfångarna då och då. Jag skulle köpa den här om den var samma som originalet, men jag vill inte göra det i dess nuvarande skick. Dessutom vill den att du ska titta på en annons för att få finalen. Sedan när du oundvikligen förlorar, tvingas du titta på en annan för att kunna spela. Inte coolt.
Jag var glad över att se den här som en annons på Facebook, men var orolig att den inte skulle leva upp till originalets... och efter att ha spelat den är jag glad att kunna säga att den gör det. Om det var möjligt skulle jag ge det här spelet den gyllene summern för att vara i toppklass enligt mina förväntningar.
Spelet är för FÄRGERIGT så du kan inte ens se bollen som ehh.....
Gillar verkligen hur jag kom ihåg det. Pop up-resultaten kan vara lite motbjudande och om jag skulle ge någon kritik skulle jag vilja se ett alternativ för att dölja dem. Som sagt, det gör det inte ospelbart på något sätt.
Det tvingar dig att titta på en annonsvideo för en extra boll när du får slut på bollar. Du måste avsluta appen helt för att spela igen. Dålig kundservice. Otroligt påträngande annonser. Inte värt tiden eller ansträngningen.
Inte riktigt ett Android-spel. Bättre på laptop
För det första är det här spelet fantastiskt på grund av hur det är en klassiker som nu kan spelas när du är på språng. Men mitt problem var att flipprarna ibland inte fungerade när de försökte slå bollen. Så detta betyder att bollen bara skulle falla emellan när jag lätt hade kunnat förhindra det. Det gör bara spelet ospelbart.
Helt realistiskt på alla sätt bra grejer Jag har alltid velat ha ett flipperspel och nu har jag en i en väldigt bekväm storlek!
Annonser efter varje omgång. Endast 2 bollar åt gången. Ladda inte ner det här spelet. Avinstallerad.