Post by niapresettachi on Feb 7, 2022 14:07:00 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Rebaixados Elite Brasil ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Rebaixados Elite Brasil IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser flere poeng ▞▞▞
▞▞▞ Rebaixados Elite Brasil 2022 version ▞▞▞
Dette spillet er kjedelig fordi når jeg velger en bil og trykker på play, ble jeg kastet ut. Ikke få dette spillet.
Du må fikse dette spillet når jeg velger en sang som appen startet på nytt, og hvorfor kan vi ikke gå inn i bygninger, hvilken type spill er dette??
Jeg elsker spillet, men en ting de trenger å legge til er bedre musikk kan jeg prøve å legge inn min egen musikk og det lot meg ikke
Dette spillet er søppel hver gang jeg trykker på spill, feiler spillet og tar seg selv ut av spillet
Oppdateringen har problemer, før jeg kunne gå ut av bilen og la hjulene snudd til siden etter oppdateringen kunne jeg ikke gjøre det lenger Spillet trenger mer utvikling som vi trenger lange veier som motorveier og forskjellige byer for å du kan reise også nye biler er nødvendig, bør ikke bilen ha like hastigheter og heller ta av. Det blir også bedre om det er fotgjengere og også har oppdrag...
Lamme dette spillet gjør telefonen min overopphetet og jeg spiller bare dette spillet i 4 minutter og så slutter det å spille automatisk
AppAgg
Jeg liker alt med dette spillet, eneste problemet er at støvelen må gå med den åpen så irriterende, men det er gøy takk
Jeg vil spille musikk i bilen min, men når jeg velger en sang fortsetter den å starte på nytt. det gjorde det aldri da jeg først lastet det ned, men nå fortsetter det å gjøre det. Jeg vet ikke hvorfor.
dette spillet er bra, men trenger trafikk, å kjøre på egen hånd er lei, du trenger trafikk og fotgjengere
Veldig bra spill
Rastoo Rebaixados. Biler. 28.468 personer synes godt om dette. Synes godt om. Synes godt om. Besked. Saveiro Elite Brasil ... 22.13 · Facebook for Android ·.
Grunnen til at jeg vurderte dette spillet til 4 er fordi det er flott og alt annet enn å legge til noen oppdrag til det og la det gjøre noen smultringer og burnouts og mer trafikk. Vennligst forbedre dette spillet
Song 2019 er en av de beste sangene noensinne i byen vår som har et stort utvalg av alle sanger i samme stil og farge, og slik vi ser vil jeg kunne finne den beste kvaliteten av de beste for laget ditt og kvaliteten av vårt produkt er den høyeste kvaliteten av kvalitet du kan kjøpe i din hjemmebedrift eller forretningserfaring, og vi hjelper deg gjerne med noen av
Jeg hater spillet hvorfor vil du gjøre bilene nedlastbare hvorfor gjør du ikke bilene selgerbare funk personen som laget spillene 0 rivews
Spillet tar tid å laste og har noen problemer
Dette spillet er det beste, men du må legge til bil, så det må være kulere
Gr8t spill, men bare ett problem trenger flere aktiviteter, biler, vær og tilpasning, men totalt sett er det et flott spill...
Det har en Ikke folks så dette spillet får bare en stjerne og kartet er heller ikke så stort og en ting til dette spillet er ikke skriv inn i huset hans og landsbyhuset er ikke fullført og andre var alt spillet er veldig fint
Elsker spillet grafix alt... Men dere trenger å legge inn noen oppdrag i spillet som gangerster-ting... Racing ND tune up.....
Legg til noen flere biler som Golf City, Honda Civic og klistremerker på vinduene på bilene og også mennesker, trafikklys
Hver gang jeg går inn for å spille, laster den til 100 %, så går telefonen min ut av spillet
Veldig fint spill, men vær så snill å fikse forsinkelsene og feilene som hvorfor kan jeg ikke spille musikken min uten forsinkelser?
Bra spill, men trenger trafikk og folk i spillet, for eksempel folk som kan være vennene dine i spillet.
Dette spillet er så dårlig. Og grafikken er i veldig dårlig kvalitet
Det tar tid å spille
Den trenger mer grafikk og flere biler
Dette spillet bare fortsett å laste og si kan ikke svare
Локикрафт ஆர்கேட் ieh
Rebaixados Elite Brasil 시뮬레이션 glsc
Kult spill, men det må oppgraderes
Det er et godt spill, legg til flere biler som golf citi og mer slikt for elskere av luftfjæring, det er fine biler, legg til sidespeilblinklys, fotgjengere og trafikk
Jeg elsker dette grammet
Lar deg ikke velge noen sang, og starter på nytt hver gang en sang velges
SPILLET ER VELDIG FANTASTISK, MEN EN DETTE ER Vennligst legg til buggati-bil, vær så snill, dette er min store forespørsel, og vær så snill, legg til THAR IS BEST SUV-BILEN VENNLIGST🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Legg til trafikk.. Hjulene er ikke lenger stasjonert til rattets siste posisjon. De går alltid tilbake til midten
Det suger litt fordi du ikke har høyttalere
Det er et fint spill og jeg kan se at subwooferne beveger seg, men bare subwooferen hva med vinduet og karosseriet til bilen
Rebaixados Elite Brasil Симуляторы exaw
Jeg elsker dette spillet, men jeg liker ikke hvordan du trenger å legge drivstoff hver gang, så som kanskje neste oppdatering legg det til der det er uendelig med drivstoff
Det er gøy, men jeg synes du bør sette inn utfordringer og la oss slippe mer enn 3 biler, men det er bra og morsomt
Veldig bra app, men trenger flere biler og realistisk billyd og hastighet alle biler kan ikke ha samme hastighet og legge til en nettmodus flere kart og gamle skolebiler
Spillet den ikke kan spille etter å ha valgt bilen du vil ha, lukkes bare samtidig tilbake til skjermen.
Det er et bra spill